Efter det første racersæt (1968), der også kunne købes af private, var afløseren fra 1973, et vandkølet ombygningssæt med drejeventilstyring, som kun blev solgt til licenserede motorsports kørere. Dette racersæt var kun beregnet til brug i rørformet
racerstel fabrikeret til formålet.
Tekniske specifikationer:
Motor: En-cylindret – totaktsmotor med smedede flade stempler, indsugningsstyring via drejeventil, omvendt udrensning med ekstra skyllekanaler, vandkølet cylinder, nikasil-belagt, speciel krumtapaksel, blandet smøring
kubik kapacitet 49cc, 40×39,7mm
Ydelse: 14-15 hk ved 13.500-15.000 o/min.
Karburator: Bing 28mm type 84
Brændstof: To-takts blanding 1:20 med racerolie såsom Castrol R 20
Udstødningssystem: resonans udstødnings system
Køling: vandkøling med elektrisk pumpe
Kobling: 5 pladet kobling i oliebad
Transmission: Standart (1971) 5 trins fodskift eller Hurth 6-trins gearkasse.
Oliepåfyldning: 1/3 ltr. SAE 80
sekundær overførsel til baghjulet 13 – 16 : 30 – 36
Tænding: Batteritænding, 1,9-2,1 mm før TDC
Tændrør: racing tændrør
Nypris: Kit 1973: 1.265 DM, 1975: 1.532 DM